Nye Dommer- og Arrangørkurs -E-læringsmodul klarNye Dommer- og Arrangørkurs -E-læringsmodul klar2018-10-21T22:00:00ZNye E-læringskurs i kappseilingereglene Arrangør- og Dommerutvalget holder på med en omfattende revisjon av utdanningsstrukturen. Det vil innbefatte justering av kursenes innhold, krav til forkunnskaper og praksis, og læremål.
Hermann Tomasgaard ble Årets Seiler 2018Hermann Tomasgaard ble Årets Seiler 20182018-10-14T22:00:00ZDet ble tildelt flere priser under den store seilerfesten. En av dem var utnevnelsen «Årets Seiler», som gikk til Hermann Tomasgaard.

NSFs hederstegn til Jan Steven JohannessenNSFs hederstegn til Jan Steven Johannessen2018-10-14T22:00:00ZTil stor og rørende applaus ble Jan Steven Johannessen tildelt NSFs ærespris under den store seilerfesten på Tjuvholmen i Oslo.
Melges-laget til topps i mesternes mesterMelges-laget til topps i mesternes mester2018-10-12T22:00:00ZKristoffer Spone, Christen Horn Johannessen, Børre og Sigurd Hekk Paulsen var utpekt til favoritter i mesternes mester. Og de skuffet ikke.

500.000 kr skal ut til idrettslag!500.000 kr skal ut til idrettslag!2018-10-11T22:00:00ZVi sparker i gang Klubben i mitt hjerte! En halv million kroner skal ut til idrettslag!
Unge 29er-seilere leder etter første dagUnge 29er-seilere leder etter første dag2018-10-11T22:00:00ZFå hadde tippet at det unge 29er-laget til Pia Dahl Andersen skulle lede etter første dag av mesternes mester. Men det gjør de.

Per Christian Bordal ansatt som generalsekretær i Norges SeilforbundPer Christian Bordal ansatt som generalsekretær i Norges Seilforbund2018-10-11T22:00:00ZPer Christian Bordal har vært konstituert generalsekretær i seilforbundet siden nyttår. Nå har styret og Bordal blitt enige om at han tar stillingen permanent.
Mesternes Mester i gangMesternes Mester i gang2018-10-11T22:00:00ZMesternes Mester startet fredag klokken 12.00 i en lett bris fra nordøst.