Banedommerkurs 10.-12.mai

Karl Petter Haugen
08.04.2019
NSF's Arrangør og Dommerutvalg i samarbeid med Christiansands Seilforening arrangerer Banedommer-kurs i forbindelse med NC 2 i Kristiansand 10.-12. mai 2019

Norges Seilforbund, har gleden av å invitere til Banedommerkurs under NC 2 i Kristiansand 10.-12. mai 2019. Kurset består av teoretisk gjennomgang av Regel 42, appendiks P og Regel 42 fortolkninger i tillegg til praktisk banedømming under NC 2, og gir autorisasjon som banedommer. Kurset gjennomføres i regi av Norges Seilforbund, med Christiansands Seilforening som teknisk arrangør

Informasjon om utdanningen:
Utdanningen gjennomføres som forstudie, klasseromsundervisning med teoretisk eksamen, separat videotest samt praktisk gjennomføring. Kurselever inngår som banedommere under NC 2.

Informasjon om Dommerkursene finnes på NSFs webside.

Forhåndskunnskaper:
  • Gjennomført og bestått Regelkurs for dommere (internettbasert), eller
  • Dommer (tidligere Kretsdommer/dommer II)

StedChristiansands Seilforening

Påmeldingsavgift:  Kursavgiften er kr. 1500,-. og betales ved påmelding.

Påmelding:
Påmeldingen finner du her: https://minidrett.nif.no/Event#2517261-010

Lag ny bruker hvis du ikke er bruker fra før av. Er du medlem av en seilforening - pass på at du er registrert mot din klubb.

NB!

Påmelding senest 4. mai 2019. (Vi ber om påmelding så fort som mulig på grunn av planlegging av dommere til NC 2).

Kursleder:

Karl Petter Haugen, NSF (kursleder)

Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål.

Karl Petter Haugen (kphaugen@online.no – 4888 1845)