Kappseiling\RegattaKappseiling\Regatta
Lisens & seilnummerLisens & seilnummer
TurseilingTurseiling
Lær deg å seileLær deg å seile
DokumenterDokumenter

Siste nyheter

«Evig toer» vant NM-gull«Evig toer» vant NM-gull2018-08-19T22:00:00ZJan Vee, Eline Teigland og Jan Malmin Hansen tok NM-tittelen i Oselvar.
NM nummer to til AustefjordsNM nummer to til Austefjords2018-08-19T22:00:00ZKamilla og August Austefjord tok sitt andre NM-gull på rad i Grimstadjolle.

Folkefest når Maud seiler inn OslofjordenFolkefest når Maud seiler inn Oslofjorden2018-08-16T22:00:00ZLørdag skrives det maritim historie når Roald Amundsens Maud kommer hjem til Vollen 101 år etter at hun ble sjøsatt samme sted. Det er ventet at hundrevis av båter skal seile sammen med henne inn.
Sølv til Brodtkorb i VM, gull i lagseilingSølv til Brodtkorb i VM, gull i lagseiling2018-08-16T22:00:00ZSølv til Lars Johan Brodtkorb individuelt i VM, og gull til Norge i lagseiling ble status på årets VM i Kühlungsborn.
Nils-Henrik Lind best i BIC-VMNils-Henrik Lind best i BIC-VM2018-08-14T22:00:00ZMed 11. plass i klassen for 15-åringer kom Nils-Henrik Lind fra Bergen hjem som beste norske seiler fra Bic Techno-VM i Latvia.
Norsk sølv i 29er-EMNorsk sølv i 29er-EM2018-08-14T22:00:00ZLitt i skyggen av den norske innsatsen i Århus-VM gikk Mathias Berthet og Alexander Franks-Penty hen og tok sølv i 29er-EM.
Frisk vind for OptimistjolleseilerneFrisk vind for Optimistjolleseilerne2018-08-12T22:00:00ZEtter en ganske vindstille sommer i Oslofjorden var det ingen som kunne klage på mangel av vind under helgens NM i optimistjolleseiling på Steilene.
Fire norske kvoteplasser til OLFire norske kvoteplasser til OL2018-08-12T22:00:00ZNorge kan foreløpig stille i Laser, Laser Radial, RS:X og 49er FX i OL i 2020. Det sørget de norske seilerne i Århus-VM for.
Hjemmeseier til Larvik i eliteserienHjemmeseier til Larvik i eliteserien2018-08-12T22:00:00ZLarvik Seilforening tok en fortjent og populær hjemmeseier i den tredje eliteserierunden på hjemmebane.
«Hermann var høydepunktet»«Hermann var høydepunktet»2018-08-11T22:00:00Z«Mye å bygge videre på». VM i Aarhus er forbi, og sportssjef Rigo de Nijs oppsummerer årets største sportslige begivenhet for norske OL-seilere.
Hermann Tomasgaard vant medal raceHermann Tomasgaard vant medal race2018-08-09T22:00:00ZEtter en knallsterk serie gjennom hele VM i Århus kvalifiserte Hermann Tomasgaard seg for medal race i Laser, VMs største og kanskje hardeste felt. I dag vant han medal race.
Hvem vinner ligarunden i Larvik?Hvem vinner ligarunden i Larvik?2018-08-09T22:00:00ZLigarunden i Larvik betegnes som svært åpen, men hvem vinner og hvem vil lede etter endt ligarunde?
Norske opp- og nedturer før medal raceNorske opp- og nedturer før medal race2018-08-07T22:00:00ZOnsdag ble en avgjørende dag for flere av OL-klassene under VM i Aarhus. Noen jublet - og noen jublet absolutt ikke. Her en oversikt over de norske seilernes innsats så langt.
Veien til Paris 2024 har startetVeien til Paris 2024 har startet2018-08-07T22:00:00ZThe Norwegian Sailing Team is in 2019 starting up the 'Road to Paris' and this means that we will try to establish a few new training groups in various classes, and we would like to invite you and your parents for an informative meeting.
De brennende sjeler skal hedresDe brennende sjeler skal hedres2018-08-07T22:00:00ZDen store seilfesten nærmer seg, 13. oktober, og i den anledning har vi tre ærespriser som seilforeningene skal nominere kandidater til. Frist er 15. september.
Gull i E-jolle lag-VMGull i E-jolle lag-VM2018-08-06T22:00:00ZStrålende lagseiling ga gull til de fire seilerne Martin Andreas Vevstad fra Arendal og Lars Johan Brodtkorb, Nora Johanne Brodtkorb og Christian Laberg Kristoffersen alle tre fra Horten.
Line Flem Høst klatret til sølvplassLine Flem Høst klatret til sølvplass2018-08-04T22:00:00ZLine Flem Høst fortsetter sin glimrende seiling under VM i Århus. Nå har hun klatret til sølvplass.