Nyheter

Instruktørkurs 2019Instruktørkurs 20192019-02-24T23:00:00ZDet er planlagt å ha SUP-instruktør-kurs i forbindelse med NM i Stavanger 29. og 30. juni og Norgescup i Lofoten 13.juli. Påmelding og spørsmål på epost til eilen.nordlie <at> gmail.com.
Lær fysisk trening på lekent visLær fysisk trening på lekent vis2019-02-10T23:00:00Z14. februar har alle seiltrenere en unik mulighet til å lære hvordan man kan trene fysisk på en leken, morsom og inspirerende måte.
InstruktørkursInstruktørkurs2019-01-01T23:00:00ZSUP-INSTRUKTØR Eilen Nordlie har nå blitt utdannet gjennom ISA slik at NSF kan avholde offisielle intruktørkurs.

NC Stavangerhttps://norgesseilforbund.klubb.nif.no/SUP/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=1NC Stavanger2019-04-21T00:00:00Z2019-04-22T23:59:00ZStavangerSUP Surfing og Sprint
NC Fornebuhttps://norgesseilforbund.klubb.nif.no/SUP/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=2NC Fornebu2019-05-25T00:00:00Z2019-05-25T23:59:00ZFornebuSUP Langdistanse
NC Stavanger IIhttps://norgesseilforbund.klubb.nif.no/SUP/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=3NC Stavanger II2019-06-08T00:00:00Z2019-06-09T23:59:00ZStavangerSUP Surfing, Sprint og langdistanse (åpent hav)

I fokus

Alle nyheter

Nytt styre i Norges SeilforbundNytt styre i Norges Seilforbund2019-03-17T23:00:00ZUnder seiltinget som ble avholdt i helgen, ble det valgt nye styremedlemmer i Norges Seilforbund.
Løse lisens? Oppdatert lisensløsningLøse lisens? Oppdatert lisensløsning2019-03-13T23:00:00ZI samarbeid med NOR-rating har NSf modernisert og oppgradert databaseløsningen som tidligere kun har håndtert lisens og seilnummer. Nå håndterer den Nor-rating og medlems&båt register for alle godkjente klasseklubber.
Langturseiling i radioformatLangturseiling i radioformat2019-03-06T23:00:00ZVisste du at postcasten «Explore North» er en del av NSFs turseilingssatsing? Foreløpig kan du høre på 24 episoder om turseiling.
Dette vil seiltinget 2019 handle omDette vil seiltinget 2019 handle om2019-03-04T23:00:00ZÅrsrapporter og sakspapirer til seiltinget, som arrangeres på Gardermoen 16. og 17. mars, er lagt ut. I dem kan du lese om hva delegater fra 24 seilforeninger og tre seilkretser skal behandle.
Fellesseminar Dommere og ArrangørerFellesseminar Dommere og Arrangører2019-02-27T23:00:00ZArrangør- og dommerutvalget arranger Fellesseminar på Quality Airport Hotel Gardermoen. Lørdag 9. og søndag 10. mars Seminaret åpner kl. 1100 lørdag og avsluttes kl. 1600 søndag.
NSF og Redningsselskapet med sikkerhetskursNSF og Redningsselskapet med sikkerhetskurs2019-02-26T23:00:00ZSeileren Simen Løvgren har revidert og gjennomgått elementene i World Sailings sikkerhetskurs – og i et samarbeid mellom NSF og Redningsselskapet presenteres nå et nytt sikkerhetskurs skreddersydd for seilere.
Velkommen til NSF VårsamlingVelkommen til NSF Vårsamling2019-02-25T23:00:00ZNorges Seilforbund ønsker velkommen til vårens vakreste eventyr: NSF Vårsamling i Moss 5., 6. og 7. april. Samlingen blir arrangert for seilere i 29er, 49er og 49er FX, Laser 4.7, Radial og Standard, Waszp og Finnjolle.
Rekordseiler om fremtidens seilingRekordseiler om fremtidens seiling2019-02-24T23:00:00ZHvordan ser fremtidens seiling ut? Helly Hansen har invitert sin ambassadør Thomas Coville til å si noen om dette – og fortelle om sin egen spennende historie.
Valgkomiteens forslag til tre nye styremedlemmerValgkomiteens forslag til tre nye styremedlemmer2019-02-18T23:00:00ZValgkomiteen har gjort sin vurdering og innstilt tre kandidater som nye styremedlemmer og et nytt varamedlem til Norges Seilforbunds styre. Valget finner sted på seiltinget 16. og 17. mars.
Sammen for havetSammen for havet2019-02-15T23:00:00ZForsøplingen av havet er enorm, og for å nå ut til flere hjelpere og venner av havet, forener kampanjene «Hold havet rent» og «Clean Seas» kreftene for å bli seilernes egen slagkraftige marine miljøkampanje.
Disse regattaene blir viktige for OL-kandidateneDisse regattaene blir viktige for OL-kandidatene2019-02-10T23:00:00Z1. mars starter fase 2 i den norske OL-uttagningen. I et utvalg av internasjonale regattaer gjelder det for seilere med OL-ambisjoner å være blant de 10 beste.
Miami-seier ga ranking-hoppMiami-seier ga ranking-hopp2019-02-05T23:00:00ZEtter seieren i Miami, rykker Hermann Tomasgaard opp til 6. plass på verdensrankingen i Laser. Det er hans høyeste plassering noensinne.
Full fart på NTG-leir på KanariøyeneFull fart på NTG-leir på Kanariøyene2019-02-04T23:00:00ZMens Hermann Tomasgaard kan nyte seieren i Miami, trener morgendagens seilere for fullt på Kanariøyene for å utfordre ham.
– God inspirasjon til å fortsette treningen– God inspirasjon til å fortsette treningen2019-02-03T23:00:00Z– Jeg trenger mye trening for å forbedre meg, og seieren i Miami var en god inspirasjon til å fortsette treningsarbeidet, sa Hermann Tomasgaard etter sin suverene seier i Laser i verdenscupen i Miami.
Hermann Tomasgaard seiler som en verdensenerHermann Tomasgaard seiler som en verdensener2019-02-01T23:00:00ZHermann Tomasgaard leder verdenscupen i Miami med så stor margin man knapt har sett i den før. Men en slik prestasjon er ikke kommet av seg selv.