Nyheter

Blir verdensmestre i morgenBlir verdensmestre i morgen2018-07-18T22:00:00ZClaus Landmark fra Son og hans mannskap om bord i Landmark 43 «Santa» er allerede verdensmestre selv om en seilas gjenstår. Og det for andre gang.

Last ned appen >>#Last ned appen >>

I fokus

Alle nyheter

Nye Dommer- og Arrangørkurs -E-læringsmodul klarNye Dommer- og Arrangørkurs -E-læringsmodul klar2018-10-21T22:00:00ZNye E-læringskurs i kappseilingereglene Arrangør- og Dommerutvalget holder på med en omfattende revisjon av utdanningsstrukturen. Det vil innbefatte justering av kursenes innhold, krav til forkunnskaper og praksis, og læremål.
Hermann Tomasgaard ble Årets Seiler 2018Hermann Tomasgaard ble Årets Seiler 20182018-10-14T22:00:00ZDet ble tildelt flere priser under den store seilerfesten. En av dem var utnevnelsen «Årets Seiler», som gikk til Hermann Tomasgaard.
NSFs hederstegn til Jan Steven JohannessenNSFs hederstegn til Jan Steven Johannessen2018-10-14T22:00:00ZTil stor og rørende applaus ble Jan Steven Johannessen tildelt NSFs ærespris under den store seilerfesten på Tjuvholmen i Oslo.
Melges-laget til topps i mesternes mesterMelges-laget til topps i mesternes mester2018-10-12T22:00:00ZKristoffer Spone, Christen Horn Johannessen, Børre og Sigurd Hekk Paulsen var utpekt til favoritter i mesternes mester. Og de skuffet ikke.
Unge 29er-seilere leder etter første dagUnge 29er-seilere leder etter første dag2018-10-11T22:00:00ZFå hadde tippet at det unge 29er-laget til Pia Dahl Andersen skulle lede etter første dag av mesternes mester. Men det gjør de.
Per Christian Bordal ansatt som generalsekretær i Norges SeilforbundPer Christian Bordal ansatt som generalsekretær i Norges Seilforbund2018-10-11T22:00:00ZPer Christian Bordal har vært konstituert generalsekretær i seilforbundet siden nyttår. Nå har styret og Bordal blitt enige om at han tar stillingen permanent.
Mesternes Mester i gangMesternes Mester i gang2018-10-11T22:00:00ZMesternes Mester startet fredag klokken 12.00 i en lett bris fra nordøst.
Hvem blir mesternes mester?Hvem blir mesternes mester?2018-10-09T22:00:00Z12. og 13. oktober – fredag og lørdag – er det duket for mesternes mester i Åsgårdstrand, og aldri har trolig så mange gode norske seilere vært samlet på et brett før. Men hvem vinner?
Enslig norsk seiler i ungdom-OLEnslig norsk seiler i ungdom-OL2018-10-08T22:00:00ZBrettseileren Helle Oppedal (17) fra Stavanger er eneste norske seiler under ungdom-OL, som for tiden pågår i Buenos Aires i Argentina.
Gnistrende Hvasser-samlingGnistrende Hvasser-samling2018-10-07T22:00:00ZRundt 60 ivrige seilere og trenere fikk maks uttelling under den årlige Hvasser- samlingen i høstferien. Seilerne arrangerte også en strandrydding som ga skremmende mye søppel.
Hvem vil du skal styre i NSF?Hvem vil du skal styre i NSF?2018-10-03T22:00:00ZI mars 2019 avholdes det seilting der nytt styre i NSF skal velges. Nå er valgkomiteen på jakt etter aktuelle kandidater.
Alt ser lovende ut for Hvasser-samlingenAlt ser lovende ut for Hvasser-samlingen2018-10-01T22:00:00ZHele landslaget i seiling og alle landslagstrenerne står nå klare til å ta i mot 60 unge seilere på Hvasser.
Bli med for å hedre årets navn!Bli med for å hedre årets navn!2018-09-27T22:00:00ZPå den store seilerfesten 13. oktober er det ikke bare vinnerne av mesternes mester som får premier. Også en rekke andre seilere vil bli hedret.
NSF rapport 2.tertial 2018NSF rapport 2.tertial 20182018-09-27T22:00:00ZPå ledermøtet i Norges Seilforbund 16. mars 2018 ble det anmodet om å få periodiske rapporter om driften, særlig økonomien, i NSF. Denne rapporten gjelder status pr. 2. tertial 2018, dvs. pr. 30. august 2018.
Seminar om Race ManagementSeminar om Race Management2018-09-26T22:00:00ZVil du lære mer og bli oppdatert om det å arrangere og lede regattaer, har du sjansen i Marseilles i Frankrike fra 12. til 14. oktober.